Ekteparet gjør reklame til en familieaffære: – Trodde vi skulle krangle mer Kone & Mann satser på en kortere vei til reklame – og møter et marked som er lei av trygg og kjedelig reklame.
Thorbjørn Ruud debuterer med utstilling: – Kjempeskummelt Etter en lang karriere som art director debuterer Thorbjørn Ruud som kunstner med en utstilling inspirert av ferieminner fra hele verden.
Jeppe Gjesti går fra TRY etter åtte år – Jeg tenkte det var på tide å utfordre meg selv innen et nytt fagområde.
Fasett henter Art Director fra Schjærven: – En visuell kraft – Selv om hun er ganske fersk, har hun rukket å lage veldig mye fint, sier daglig leder.
Sollin Sæle utfordrer annonsørene: – Jeg er lei av at noen tror vi sitter i «kreatør-rommet» og bare tegner søte kaniner og sommerfugler Tror flere har et forvrengt bilde av hvordan reklamebransjen jobber med kreativitet, og at det er en enkel jobb.